تمدید مهلت ثبت نام

تمدید مهلت ثبت نام


معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز از تمدید مهلت ثبت نام سومین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز تا 15 فروردین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد از تمدید مهلت ثبت نام سومین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی نماز خبر داد و گفت: با توجه به استقبال گسترده کاربران ، این مسابقه تا 15 فرووردین 1393 تمدید شد.

سید محمد عبداللهی با بیان اینکه این تمدید بنا به درخواست مخاطبان و پیشنهاد دبیرخانه مسابقه  صورت گرفته است، عید نوروز را فرصتی مغتنم برای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به این مسابقه ارزشمند در راستای فرهنگ نماز در عرصه فضای مجازی دانست.

عبداللهی با اشاره به ثبت نام بیش از 1600 وبلاگ در سامانه مسابقه اظهار کرد: انتظار می‌رود با توجه به تمدید مهلت ثبت نام در ایام عید این آمار افزایش چشمگیر و بی‌سابقه‌ این مرحله از مسابقه داشته باشد.

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان مخاطبان و جامعه هدف برگزاری این دوره از مسابقات هستند تصریح کرد: علاقه‌مندان از گروه سنی 13 سال به بالا می‌توانند با مراجعه به نشانی chb-namaz.ir در این مسابقات شرکت کنند.

به گفته معاون فرهنگ،آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز، پس از بررسی و داوری ، وبلاگ‌های برتر در تاریخ 15 اردیبهشت‌ معرفی خواهند شد.

وی از انتخاب 110 وبلاگ در پایان این مسابقات خبر داد و گفت: 20 کمک هزینه سفرحج عمره، 20 کمک هزینه سفر کربلای معلی، 20 کمک هزینه سفرمشهد مقدس و هدایایی ارزنده فرهنگی دیگر از مهم‌ترین جوایز این دوره از مسابقات است .

۲ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

اعظم زارع بیدکی

۱۱ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۰۴
امام صادق علیه السلام فرمود:ما فرزندانمان را وقتی به پنج سال رسیدند وادار به نماز می کنیم. ولی شما فرزندانتان را وقتی به هفت سال رسیدند وادار به نماز نمایید«وسائل الشیعة: ج 3 , ص 12»

پاسخ:

۱۳ اسفند ۹۲، ۰۰:۳۷
ممنون از حضور شما 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پوشش اصیل ایرانی - اسلامی

حضرت علی (علیه السلام) فرموده اند: صبانه المراه انعم لحالها و ادوم لجمالها: حفظ، حراست، پنهان کردن و دور داشتن زن از نامحرم بهترین نعمت و خوشبختی برای اوست و زیبایی، دلربایی و جذابیت او را گسترش می دهد.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی