1000اثر به دبیرخانه مسابقه ملی وبلاگ‌نویسی نماز ارسال شده است

1000اثر به دبیرخانه مسابقه ملی وبلاگ‌نویسی نماز ارسال شده است


مدیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری از ثبت نام بیش از 1000وبلاگ در مسابقه ملی وبلاگ‌نویسی نماز خبر داد و گفت: پایان اسفند 92 آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقه ملی است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان حجت‌الاسلام کریمی، استقبال مردم استان در این دوره از مسابقات را چشمگیر دانست و گفت: خوشبختانه مردم استان به‌ویژه گروه سنی نوجوان و جوانان در این مسابقات حضور گسترده داشتند که بیشترین آمار شرکت‌کنندگان نیز مربوط به استان چهارمحال و بختیاری است.

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان مخاطبان و جامعه هدف برگزاری این دوره از مسابقات هستند، تصریح کرد: علاقه‌مندان از گروه سنی 13 سال به بالا می‌توانند با مراجعه به نشانی الکترونیک http://chb-namaz.ir در این مسابقات شرکت کنند.

حجت‌الاسلام کریمی افزود: تلاش در راستای شناسایی و ارتباط گیری با فعالان و اثرگذاران حوزه نماز به‌عنوان یاوران نماز در عرصه فضای مجازی  و ساماندهی وبلاگ‌های ارزشی از اهدف اصلی برگزاری این مسابقه است.

وی به نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در تعمیق و نشر احکام الهی اشاره و خاطرنشان کرد: فضای مجازی و اینترنت یک فرصت مغتنم و ارزشمند است که می‌توان به‌واسطه آن احکام الهی همچون نماز را که نور چشم پیامبر(ص) است در جامعه نهادینه کرد.

ایشان در ادامه از تمدید مهلت ثبت نام مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز خبر داد و گفت: با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان به‌ویژه جوانان و نوجوانان و همچنین با نظر کارشناسان و داوران ثبت نام این دوره از مسابقات تا پایان اسفند سال جاری تمدید شد.

وی به تشریح زمان داوری و اعلام نفرات برتر این مسابقات پرداخت و گفت: پس از پایان مهلت ثبت نام کار بررسی و داوری وبلاگ‌ها از 5 فروردین 1393 آغاز و نفرات برتر در مرحله مقدماتی انتخاب می‌شوند و به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

به گفته حجت‌الاسلام کریمی، بررسی و داوری وبلاگ‌های برتر در مرحله نهایی از 25 فروردین آغاز می‌شود و سرانجام وبلاگ‌های برتر در مرحله  نهایی در تاریخ 15 اردیبهشت‌ معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه این دوره از مسابقات در نیمه اول اردیبهشت سال 1393 و با حضور مسئولان کشوری و استانی و با اعلام نفرات برتر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کریمی از انتخاب 110 وبلاگ در پایان این مسابقات خبر داد و گفت: 20 کمک هزینه حج عمره، 20 کمک هزینه کربلای معلی، 20 کمک هزینه مشهد مقدس و هدایای نقدی و غیر نقدی دیگر از مهم‌ترین جوایز این دوره از مسابقات است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان با تقدیر از عملکرد مطلوب رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در نشر شعائر دینی به‌ویژه نماز از برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از خبرگزاری‌های برتر در حوزه نماز نیز خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از خبرگزاری‌های برتر و موفق در برنامه‌های محوری ستاد اقامه نماز همزمان با همایش ملی نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس و مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز پایان اسفند برگزار می‌شود.

۳ ۰ ۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱)

اعظم زارع بیدکی

۰۵ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۰۵
ممنون از اطلاع رسانی شما 

پاسخ:

۵ اسفند ۹۲، ۰۱:۲۴
خواهش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پوشش اصیل ایرانی - اسلامی

حضرت علی (علیه السلام) فرموده اند: صبانه المراه انعم لحالها و ادوم لجمالها: حفظ، حراست، پنهان کردن و دور داشتن زن از نامحرم بهترین نعمت و خوشبختی برای اوست و زیبایی، دلربایی و جذابیت او را گسترش می دهد.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی