اولین مسابقه استانی وبلاگ نویسی نماز در دیلم برگزار می شود

اولین مسابقه استانی وبلاگ نویسی نماز در دیلم برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دیلم، دشتی صبح شنبه در نشست با مسولان انجمن های فرهنگی هنری شهرستان از برگزاری اولین دوره مسابقه وبلاگ نویسی نماز خبر داد .

عبدالصمد دشتی تصریح کرد: کمیته پشتیبانی، کمیته علمی، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و کمیته هماهنگی از کمیته های تشکیل شده برای برگزاری این مسابقه است و دبیرخانه در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دیلم مستقر است.

وی مسابقه وبلاگ نویسی نماز را جریانی تازه در کالبد فضای گفتمانی جامعه دانست و با تأکید بر ضرورت استمرار و مراقبت از این ظرفیت به وجود آمده در استان  افزود: مسابقه وبلاگ نویسی نماز یک پدیده‌ با سابقه فرهنگی علمی در استان و کشور است که نباید آن را درگیر مسائل خاص همچون استانداردهای مقاله نویسی و وبلاگ نویسی کرد.

وی بیان کرد: مسابقه در یک بخش و تا  ٣٠ اذر علاقمندان فرصت دارند که در مسابقه شرکت کنند و مهلت ارسال آثار از اول دی لغایت ١٠ دی ماه است.

وی  یاداور شد:علاقه مندان جهت ثبت نام و ارسال دامنه وبلاگ خود به سایت deylam.farhang.gov.ir مراجعه و در منوی فرم ثبت نام - مسابقه وبلاگ نماز- را کلیک نمایند.

وی تصریح کرد: نماز در ادیان، آثار و برکات نماز، احکام نماز، آلبوم تصویری نماز، اشعار نماز، داستان‌های نماز، مقالات، شیوه‌های دعوت به نماز و نماز از دیدگاه علوم پزشکی، موضوعات پیشنهادی برای شرکت کنندگان است.

دشتی ادامه داد: زمان و مکان اختتامیه این مسابقه متعاقبا اعلام می گردد.

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

پوشش اصیل ایرانی - اسلامی

حضرت علی (علیه السلام) فرموده اند: صبانه المراه انعم لحالها و ادوم لجمالها: حفظ، حراست، پنهان کردن و دور داشتن زن از نامحرم بهترین نعمت و خوشبختی برای اوست و زیبایی، دلربایی و جذابیت او را گسترش می دهد.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
بایگانی